June in Paradise

June in Paradise

søndag 19. juni 2011

Om 1 uke......

.... så sitter jeg på flyet fra Helsinki til Bangkok....! :D Tiden snirkler deg sakte men sikkert videre mot avreise... eller... det har gått ganske fort i det siste egentlig. Det er mye som skal være på plass, og feriepengene kom først nylig så da ble det tid for shopping... noe må jeg jo ha med meg. Jeg skal i bryllup dagen før jeg reiser til Thailand, og da er det litt andre ting som må tenkes på også. Backpackeroutfit'n passer ikke helt inn i den anledningen. Men nå er kjole på plass, etter frenetisk leting på Solsiden og i Midtbyen de siste dagene...

Borte i Asia er alt som det pleier; man vet aldri hva som skjer. Den ene jenta jeg skal reise med, Tine, dro plutselig fra tigertempelet tidligere denne uka - så nå farter hun rundt i Thailand og Malaysia istedet. Annie er fortsatt på tempelet, så jeg skal fortsatt møte henne i Kanchan når jeg kommer dit neste mandag. Tine og ei anna jente fra tempelet møter oss i sør etter at vi har utforsket nord litt.

Pakkinga har begynt for lenge siden, men foreløpig ligger det utover en kommode og gulvet på stua. Sekken henta jeg hos foreldrene mine for hele to uker siden, det var et gledelig gjensyn da jeg fant min gode gamle venn blant alle de fancy koffertene og bag'ene. Jeg har foreløpig lagt frem så lite klær at jeg er sjokkert over meg selv, men planen er jo å dra med minst mulig, og kjøpe der nede istedet. Forøvrig så ser det ut som jeg er hypokonder; det står alt mulig apotek-stæsj linet opp på kommoden. Men enkelte ting bør man jo ha med...... (se pakketips).

Nå er jeg så godt som fullbooka de siste dagene; mye å gjøre ferdig på jobb og mange å treffe før avreise... Håper på å få tid til noen treningsøkter før jeg drar, det skal holde hardt å opprettholde formen på ferie - men det er lov å håpe!

Dette blir nok yndlingsantrekket de neste ukene.....  :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar